وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت وگوی تلفنی با نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر تصریح کرد: روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود.

امیر عبداللهیان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر چهارشنبه شب در گفت وگوی تلفنی، آخرین تحولات مربوط به غزه و کرانه باختری و تهاجم جاری رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

وزیران امور خارجه دو کشور با محکومیت جنایات رژیم اسراییل علیه زنان وکودکان در غزه و کرانه، ضرورت توقف فوری جنایات جنگی، نسل کشی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی از سوی رژیم اسراییل از طریق اقدام فوری جامعه بین‌المللی را خواستار شدند.

طرفین همچنین بر ارسال گسترده کمکهای انسانی به مردم فلسطین تاکید کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و قطر از تلاش های آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد برای توقف حملات رژیم اسراییل علیه ساکنان غزه حمایت کردند و قطعنامه پیشنهادی در شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد تحولات غزه و کرانه باختری را به عنوان تمرکز جامعه جهانی بر راه حل سیاسی مورد توجه قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگوی تلفنی تصریح کرد، مقاومت اسلامی تاکنون با قدرت در مقابل تجاوزات رژیم اسراییل پاسخ داده است و با این روند روزهای آینده برای رژیم اسراییل بسیار وحشتناک خواهد بود.

کد خبر 813908
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 33
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 12
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    63 10
    پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶/ کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟ مقامات و سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    57 17
    افزایش شهدای فلسطینی به بیش از 17هزار نفر سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل کجا هستند.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    60 10
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    57 10
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    61 17
    جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و مسلمانان است.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    57 11
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در این مدت 62 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 2.4 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    49 9
    آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، لنبان و منطقه خاورمیانه بودن و هستند.
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    47 6
    ۰۹:۳۱۱۶ آذر ۱۴۰۲/ سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    48 3
    ۰۹:۴۶۱۶ آذر ۱۴۰۲/ و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟ و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    45 5
    ۰۹:۴۶۱۶ آذر ۱۴۰۲/ اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    48 4
    پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷/ سوال اینجاست که پس چرا آمریکا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا عربستان سعودی جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا امارات جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا اردن جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا ترکیه جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا باکو جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند. سوال اینجاست که پس چرا مصر جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
    • Hamid IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      9 57
      اخه ایران ما تجاوز متحدش روسیه به اوکراینو‌ محکوم کرد که از امریکا انتظار داریم بچشو تحریم کنه یا از ترکیه و آذربایجان انتظار تحریم داریم دنیا همینه ماهم هیچ وقت حماسو محکوم نمیکنیم چون معتقدیم داره از حقش دفاع میکنه باید از دوستان و متحدین بخوایم اینکارو بکنن مثل چین و روسیه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    51 6
    ۱۶:۰۳۱۵ آذر ۱۴۰۲/ مقامات و سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    53 5
    بیش از 3 میلیون نفر به خاطر اهانت، خیانت و جنایت آمریکا، اروپا و ناتو در افغانستان آواره هستند
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    47 4
    اسرائیل از تسلیحات ساخت آمریکا در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل از تسلیحات ساخت غرب در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    49 6
    دریای سرخ برای تردد کشتی‌های رژیم صهیونیستی ممنوع است و نیروهای انگلیسی هم حق حضور در دریای سرخ را ندارند.
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    49 2
    اسرائیل از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند که اسرائیل در حملات هوایی که منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی در غزه شده از سلاح‌های ساخت آمریکا استفاده کرده است. که یک سیستم هدایت تسلیحاتی ساخت آمریکا در دو حمله هوایی اسرائیل در غزه در ماه اکتبر که گفته می‌شود در آن 43 غیرنظامی کشته شدند، استفاده شده است.
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    39 4
    نتانیاهو راهی جز خودکشی ندارد
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    54 6
    باید کشورهای منطقه با هم متحد باشند تا این جنایتکار جنگی را صهیونیست ها را نابود کنند.
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    48 4
    امریکا باید پاسخگوی جنایاتش در غزه باشد
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    65 4
    امریکا باید پاسخگوی جنایاتش در غزه باشد آمریکا به عنوان آمر، تامین کننده اسلحه و همچنین تهیه نقشه عامل اصلی این فجایع است. باتوجه‌به احادیث و روایات باید پاسخگوی عملکرد خود در قبال دفاع از مظلوم باشیم. آمریکا به‌عنوان آمر، تأمین‌کننده اسلحه و همچنین تهیه نقشه عامل اصلی این فجایع است. امیدوارم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی غده سرطانی از منطقه باشیم.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    46 2
    جو بایدن دموکراسی آمریکا را ویران خواهد کرد
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    58 2
    نزدیک به ۸۵ درصد ساکنان نوار غزه به جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا آواره شده‌اند
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    55 2
    حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه فلسطین وغزه را محکوم است
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    46 1
    گروه هفت شامل کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس دیروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در اجلاس مجازی سران که به ریاست ژاپن رئیس دوره‎‌ای این گروه برگزار شد، در بیانیه‌ای درباره اوضاع غزه، اتهاماتی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت دادند.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    42 4
    کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    45 2
    گروه هفت شامل کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس دیروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه در اجلاس مجازی سران که به ریاست ژاپن رئیس دوره‎‌ای این گروه برگزار شد، در بیانیه‌ای درباره اوضاع غزه، اتهاماتی را به جمهوری اسلامی ایران نسبت دادند. و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با سران ژاپن مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    47 3
    پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱/ نماینده دائم رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار را از سازمان ملل اخراج کنید. ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است. گروه هفت از رژیم کودک کش صهیونیستی، ائتلاف متجاوز سعودی، اوکراین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی حمایت نکند.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    43 1
    اعتراض مردم انگلیس به حمایت تسلیحاتی از اسرائیل+فیلم حامیان فلسطین با تجمع مقابل چهار شرکت تسلیحاتی در انگلیس، ضمن بستن ورودی این شرکت‌ها به حمایت‌های تسلیحاتی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعتراض کردند.
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    38 1
    برخی از اعضای گروه ۷ مسبب اصلی بی ثباتی در منطقه و جهان هستند
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    49 1
    اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • تیک تاک IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    1 0
    بغکر ازدواج و شغل جوونات باش قیمت جنسارو بردین تو اسمون..
  • ملا اسحاق جو IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اخ جون ،کار تازه شروع شده ،وایران از لاک دفاعی خارج میشود،وپدر غربیها و صهیونیستها را در میاره،،چ عالی چ زیبا، درود